March 29, 2010

Menu kegemaran kami

Sepemergian ke SP tempohhari ku melawat umah member mak member lama Atikah kat Bandar Bharu Parit Buntaq

Kah, maap umah hang berkurun lagi looo baru aku g haha

ooh menu yang di hidangkan memang meletops.

Memenuhi selera aku so apa lagi.........
jom jamu mata










4 comments:

Ealyie said...

wahh.. meleleh ayq liuq tgk jantung pisang celur tu nyah.. lama dah aku tak mkn.. ko ni ehh..huh..

Mama Adib said...

ooo ko suka jugak ke??

aku ni laa makanan kegemaran

memang heaven je kalau org idang aku lauk sebegini

Ms Lola said...

meletup tebabowwww

Mama Adib said...

ML

yaa sesangat meletups nyah