March 29, 2010

Lawatan ke Doctor Gigi

Ini pun cerita sepermegian ke SP jugak.

Alang-alang berada di sana, ktorg ambil kesempatan melawat doktor gg.


1st time sebenarnya ku bawa adib berjumpa doctor gigi

sesungguhnya mama adib yang over kecut dari anakdanya

lepas je tampal gigi

bila d tanya dah besar nak jadi apa
terus jawab "doctor gigi" ;-)


video

2 comments:

Ealyie said...

ngko mengingatkan aku ttg hutang ku ngan Iris!! da berjaman janji nk bwk dia pi dentist.. sesaje je nk check gigi dia.. ahahah.. idak le dia gerun haram jadah tgk doc gigi dlm cite Mr Bean tuu.. ;p

Mama Adib said...

hmm aku nak bawak g dentist takutkan anak aku tak bukak mulut nati kang sesia ku kena bayar kah kah dasar mak kedekut

dah alang-alang g tempat laki aku keja, dan takde keja n pree aku pun bawa adib ke situ.

beb bangat.puan doctor baik yang amat