March 12, 2010

Modern Home & Lifestyle.. deco deco deco

Umah villa mahligai kami 50% udah siap
sigh..... memang berpeluh ketiak memikirkan wang mengalir


korang nak tengok ke hasilnya??? hehe


btw sekadar berkongsi dengan mereka yang sewaktu dengan ku

home deco akan berlangsung tak lama lagi........


1. Home Deco Fair will be held in Shah Alam Stadium Malawati on 25 ~ 28 March ... sumber sms adikku


2. satu lagi maklumat suber di sini

Modern Home & Lifestyle Fair will be held on 26 ~ 28 March 2010 at Mid Valley Exhibition Center from 11am ~ 9pm.

The Modern Home & Lifestyle Fair is all about home renovation, refurbishment and decoration. Everything you need for the modern living.

Come to Modern Home & Lifestyle Fair

  • Check out wide range of Modern Home & Lifestyle products and services
  • Enjoy fantastic offers, best price, exclusive deals and new arrivals
  • Lots of daily attractive prizes to be won

There are roughly 300 booths at Modern Home Lifestyle Fair for this 2010 year. The entrance is FREE!


so apa lagi mooh kita meronda



3 comments:

m-i-o said...

woo hoo! pengsanlah mak kalo camni.

mana nak terkejar - pesta buku lagi, pesta deko-deko lagi. errr. sebenarnya bab daya usaha tu memang boleh kejar. tapi bab pitih tu agak semput gitu.

errr. MA, awan yang kat siling rumahmu tu boleh turunkan hujan duit tak? klo boleh, mak nak tumpang tadah satu tempayan :P

lailasani said...

wahhh.. syoknyee gi pesta deko2... heheheh

Mama Adib said...

M.I.O

itu laa aku pun dua-dua teringin nak g pesta buku pun, deco deco puung

itu awan??? ngehh mendung n kelam je ku nampak gugur pitis nya takde

lagi minta pitis ada laa

lailasani

syiok kalau ada RM takde RM ngeeh fikr 50 juta kali