Lilypie Kids Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

September 3, 2009

Pengurus Rumah Di Perlukan

Iklan ini amat serius !!!

Saya mencari-cari sesiapa sahaja yang berminat untuk menjadi pengurus rumah.

Tetapi kerja utama adalah menjaga baby saya yang bakal lahir nanti. Mesti sukakan baby kerana itu main task.

Task-task lain tu standard la yea.. natikan jaga anak aku jer keh keh

Tinggal bersama saya.

Cuti 1 kali seminggu *wink*

Tolong jaga bb dan my adib selepas 1pm.

Gaji RM5,000.00 chopp itu dah lebih tinggi dari gaji aku gajinya RM500.00 bersih


Sila bagi tau yea if ada saudara mara ,adik beradik atau sesiapa sajer nak bekerja.


Pst : kat mana e sesuai ku iklan benda ni ha ha





3 comments:

Anonymous said...

Mamaadib,
U nak pakai maid ke?
Nak cari agensi best ke?

MS said...

Nak :-)

ada cntc agensi best ke?? paling penting nak maid yang sukakan baby

FAM said...

cuba iklan kt mudah.my

Powered By Blogger