September 7, 2009

Duit Raya

Korang dah tukar ke??

ku baru tengah buat listing.. ha ha tiap tahun mesti buat listing, mungkin petang ni or esok g tukar.

omak aaai makin meningkat dari setahun ke setahun budget duit raya.

Almaklum anak saudara bertambah, adik-adik bertambah usia, takkan nak bagi jumlah yang sama jer.

kira punya kira Rmxxx budget duit raya kitaorg tahun ni........

nak sedekah pun kena bagitau kat korang ke kah kah kah

dasar tak tau nak citer apa

4 comments:

Marisa said...

I dah booking kat member duit raya.... kakak dia keje bank. mintak dia tukarkan je...

Mama Adib said...

Marisa

ku biasa member jgk tolong tukarkan.

Ku tukar keja, dah susah jumpa dia.

1st time ni nak g bank tukar duit raya.

miz_eda said...

err..duit raya pun dikira sebagai sedekah ke?

Mama Adib said...

miz-eda

yea dear, apa benda pun bergantung kepada niat kita looo

if pemberian sekadar menunjuk-nunjuk dan sampai membebankan kita tak guna juga.

Niat sedekah n ikhlas insyaAllah dapat pahala.