August 23, 2009

Kami tidak bersahur hari ini!!!!! Sigh

Kalau pagi D1 ku terjaga dari 2.3 pg dan gigih memasak dari pukul 4 pagi (awal giler okeh). Hari ini kami bersahur taraaaaaaaaaaaaaaa


My adib pukul 1 lebih melalak-lakak tak tahu apa punca, tendang sana sini tp nak cakap sakit apa tidak la plak.

dekat pukul 3 baru tau punca "sakit telinga" adib cakap nak jumpa doc

Ini kali ke 3 dalam idup anak aku sakit telinga
1. small kumbang masuk telinga waktu balik kg dulu-dulu
2. d pagi raya last year.. tahi telinga keras
3. ni tak tau apa punca..........

suruh en suami hanto spital dia kata, tak yah bukan doc leh buat per, .......hangin aku

pujuk punya pujuk adib minum susu sebotol kecik and lena kembalik....

jam?? ntah tak tau pukul berapa

dah pagi ni @ 6.05 am tima msg dari Cik N berbunyi

" gigih gak kan aku 48kali cek suci ke x huhu, nak mandi wajib sat lagi"

wah itu msg dari tpn sangat slow okehh satu bib dan vibrate jer tp ku leh dengar.

Alarm tpn dua kali set sebelumnya tak dengar.


itu laa kisah kenapa kami tak sahur pagi ini...............


Kesian

update ; kul 9am my adib bangun ayat pertama dia

"mama,telinga adib dah tak sakit dah " peeeh

4 comments:

Anne said...

ahh..same goes to me.. semalam tak blei tido, ingat nak sahur, tp ngam2 kul 4, tertido.. hehe

KV said...

hehe..tp risau gak bila anak dok ckp sakit2 tp kita tatau nak tolong cemana.

zailamohamad said...

Alahai siannyer..tapi tulah bila badan penat mesti xsedar kan??

Mama Adib said...

Anne

Ha ha, ku kalau tak preggy tak kisah ini preggy bimbang jugak mengigil kelaparan.
sik baik ok jer smlm ;-)

KV
risau satu, geram satu melalak dan tendang2 lebih, cakap tak mau

Zailamohamad

betul betul betul!