July 30, 2009

Buah Mache





Ku jumpa kat Fb saje nak bagi korang dan diri sendirik terliur........peh kalau jumpa kat pasar malam wajib ku beli

4 comments:

rina said...

sedap giler tu. lagi syok kalu dpt buah kuini jgk. semerbak baunya

Mama Adib said...

ku baru tau kuine and mache lain huhuhu

bagi aku sama je, bau dari jauh pung wajib beli ha ha

madamoiselleczar said...

beb..hang ni mmg taww...satu mazhab dgn si Lola gamaknyer..suka buat aku yg sarat ni meleleh air liur idung bagai.... ko nak masuk neraka gaks eks?

p/s: hang pon dah sarat kan? hihihi....gud lak beb..semoga sesama kita selamat ..huhuhu

Mama Adib said...

Zar

wah ko jgn laa masuk neraka, meh kita doa sama-sama leh masuk syurga

bukan ko sorang tau meleleh air idung, ku pun bab buah ni memang meleleh sgala laaa kah kah