May 6, 2009

P.G -saya sedang dan ada lagi dan lagi

Hari ini dan hari hari akan datang seperti mak citer sblm ni, mak akan lebih bz, hari ni sahaja memula pergi ke batu 3 shah alam, lepas tu balik semula ke opis hantar data.



lepas tu vrooom ke K4 Pos CD . Lepas tu menderu ke Jusco Maluri lak.



Memang le kalau ikut kan kerja mak alaa -alaa jalan-jalan leh cuci mata he he



tapi bila berbadan dua ni kadar jalan2 cuci mata mak dah kureng muah muah muah.



Oooh bukan nak citer pasal tu, nak citer pasal PG (Puasa Ganti)



Alhamdulillah setakat jam 4.25pm n,i mak masih di beri kekuatan untuk menggantikan puasa hu hu hu hu

kalau yang ini berjaya InsyaAllah ada lagi 5 hari untuk mak tempuhi.


Sebenarnya sebelum ini ku pernah puasa ganti 1 @ 2 hari ,tapi dah terlupa jumlah sebenar ku ganti. Sbbnya bila ganti ku akan catat kat hp aku, dah hp aku itu telah selamat plup.
Jadinya terpaksa ku kembali kepada yg asal. he he



Haaa bagaimana dengan anda-anda semua, sudahkan menggantikan puasa yang wajib itu???







6 comments:

::Umi Sufira:: said...

Saya tak payah ganti..ah ah ah...

MommyDania said...

aiyok..u reminded me la. esok posa gak ke?

Arif Iskandar said...

Addoooiii..ku pun tak ganti lagi 4hari..tula, dulu pas pose 6 taknak sambung..nie dah termengah n lemau mcmnie rasa tak larat plak nak ganti..

Ya Allah, berila kekuatan utk kuganti posa nie..sesamala kite eik..chaiyok!!

farah225 said...

ya Allah,aku br jerk nak tulis entry pasal ni
nyah,mak ada 13 hari lagi weh.beranak bulan posa ni seksa weh,awal ramadhan lak tu.imagine la nak berganti sebulan

miz_eda said...

saya ada another 15 days to go..termasuk posa ganti yang 2-3 tahun lepas..:P

ni kira sama kes gak ler sbb lupa nak rekod, so main estimate je baper hari nak kena ganti..huhu

Mama Adib said...

Umi Sufira

Wah syioknya tak yah ganti puasa, saya tak pernah dapat nikmat itu ;-)

MommyDania
hu hu niatnya nak puasa hari ni, tapinya tak terbangun sahur hu hu hu tak berani looor nak puasa, kalau tak preggy ok ajer tak bersahur.

Arif Iskandar

sila sila menganti puasa ha ha

Farah

chaiyok chaiyok ha ha ha

ku biasa ganti puasa isnin khamis,(tak yah sahur takpe)
kali ni memang kena sahur laa,itu yg jadi ganti puasa hari rabu tu

Mizeda
sila rekod d tempat yg takkan ilang next time (ha ha peringatan untk diri sendirik)