February 23, 2009

Plup Plup Plup

Semalam balik je dari Gath SI kitaorg terus ke Alpha Angle

Jumpa kawan dan makan2 lak kat sana.
tertiba my adib nak pee

ku pun pergi ler ke toilet dengan dia.

Selepas dia selesai , ku la pulak he he biasa ler ibu preggykan bukan boleh tahan lama sangat asyik nak pee jer

Ku suruh my adib tunggu kat luar, dengan pesanan jangan pergi mana2 okeh.
tunggu mama kat depan pintu ni.

ku pun cepat2 laa pee, bimbang my adib g mana2 lak .
My adib dia punya kerja , jadi tukang ketuk pintu toilet setiap saat
"mama cepat ler, mama ada kat dlm ker??

selepas melepaskan hajat ku , ku pun bangun ler tetiba.................


























plup ,plup , plup

wah ku cuak

hanpone ku uwaaaaaaaaaaaaaaaaa

jatuh dalam lubang toilet

nak nangis rasa.. intai kat dlm lubang.. huh memang sah selamat tak nampak bayang pung..



PESANAN PENAJA : jangan sesekali letak hp di belakang pocket seluar anda ketika melepas

10 comments:

Mrs Noba said...

adussss...sadis nya!

mimielola said...

OH TIDAK!!!!!

p/s: Kuingatkan ada benda lain yg plup plup td.. ;)

Zety Zin said...

alamak tragis sungguh!

MamaAdib semalam pi tasik permaisuri gak ye? ada nampak saya tak? huahuahua.

mintak maap le kalo tak menegur. mak ni jenis tak ingat muka orang. hihi.

Aida said...

aduhaiii .. tu yg tak sanggup tu kalau hp dah jatuh dlm tu .. takpe, mama adib boleh beli yg baru .. ;)

eZa said...

alahai..! tp xpe, at least ade reason nk dpt hp baru *wink*

::Umi Sufira:: said...

Adoii la..baca mula2 macam takde benda yang sriyes..rupanya hp masuk lubang toilet..sadis tol!tapi buleh beli hp baru tuh..

arina said...

ya allah harunyaaa!!!

Mama Adib said...

korang

memang haru sedih bagai, nasib baik tpn lama aku ,kalau kena sonny ericson aku, lagi mak nangis 3 hari 3 malam.

dua-dua hp ku letak dlm poket kat belakang.. nasib baik satu je yang jatuh


Zety Zain
ku g tapi tak bertegur sapa sangat dengan orang2 d situ, my adib sibuk nak naik kuda

mamaDhea said...

alahai.. klu aku, tak kira henpon lama ke henpon baru ke harus nangis 3hari 3mlm..

btw, seronot bergather-gather semlm? jeles mak tau.. ;P

Mama Adib said...

Sya

ok laa .. lain kali kalau ada gathering rasanya ku akan joint lagi

pst : rasanya sbb ku sms ko laa terus hp aku merajuk terjun jambam