May 19, 2009

Ikan Buntal

Semalam ku betul-betul melantak time berbuka.
1. kurma + air soya
2. laksam (he he laksam lagi)
3. tembikai (ku beli kat pasar mlm 2 hinggit sebiji- yg sedang2 ajer, separuh ku berjaya habiskan)
4. minum lagi
lepas tu perut aku terus rasa memuncit semuncit muncitnya...
wah nasi lum makan lagi ni......
solat, sambil tengok berita, makan lagi.. rambutan n manggis setengah kilo tiap satu ku bedal.
hu hu hu... terus rasa kena puasa esok (hari ni)
kul 9.30 baru laa memaksa diri makan nasi, walaupun perut masih kenyang.
Niat nak puasa, kunci jam kul 5.am (aku sahur janji minum air banyak2, makan pil preggy ,kurma banyak2 dah cukup dah)
kul 5, hmm tunggu laa kejap g, kejap punya kejap terbangun 6.30am ,makannya mak pun suka rela tak puasa hari ni
he he
another 4 days to go

5 comments:

chilun @ cik pau @ bibimie said...

eh sama laa... kita pun lagi 4 hari nak abiskan puasa.

Masayu said...

bijak sungguh alasan itu.

mamaDhea said...

hikhikhik.. aku pon klu pose kena sahur gak beb.. klu tak, mmg melepek ajelah seharian.. ish, ni yg rasa cam nak pose jugak ni.. ada beberapa hari lagi nak ganti..

Mrs Noba said...

wah...pose jugak nyah?

Nina said...

waaa makan tak hengat ni..sedapnyer makan pas pose seharikan..heheheh