Lilypie Kids Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

May 30, 2009

Blogger Friendship Award

updated : mak dapat award lagi satu muah muah muah, udah 3 org memberi award, kalau betul2 dapat vespa dah 3 vespa ni mak dapat ahak.

ada sesiapa lagi mau bagi, sila bgtau mak yea, mak sukak betul terima award he he

Peraturan untuk menerima award ini ialah:-



1. Copy badge "Blogger Friendship Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.



2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

CY 3.5 - ibu muda yang amat pakar dlm coding coding, mempunyai 3 anak teruna yang ensem n comel, sangat -sangat comel dan bermula dgn A, mak pun wish dapat anak secomel itu keh keh tp mak nak girl kalau di Izinkan.
sekarang ngah preggy kan anak ke 4, harapnya dapat girl laa yea kali ni.

Masayu - Juga ibu muda yang mempunyai 3 anak teruna yang semuanya bermula dengan Naufal. mak memula kenal ingatkan dia ada 1 naufal sekali 3 naufal kah kah terkejut badak jugak mak.

Trima kasih muah muah muah untuk CY3.5 dan Masayu atas pemberian award ini

dan pemberi terkini

Cik Fid - mak kenal dia dari SI, sebenarnya hasil pembacaan blog dia dan FP rizza membuatkan mak mengambil keputusan untuk terjun dlm bidang maya ini.

tpnya FP mak separuh jalan,penyakit M lagi banyak dari R dlm uploading gambo.

cik fid kita ini amat fanatik dlm BF, mak betul2 salute org-org gini.hero kesayangan dia adalah gedebi aka baby dayana yg sebaya dengan anak mak.

skali baca blog dia,rasa cam brutal orgnya,tp wah sangat perempuan melayu terakhir rupanya dia... amat menyukai bidang memasak dan menjahit. *wink*

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

  • Saya tidak berkeinginan untuk ke Jcard Fiesta hari ni, walaupun sebelum-sebelum ini saya lah kaki sales
  • Semalam, sewaktu membeli nasi di pasar malam, saya skali lagi merasa hendak pitam..uwaaaaaaa kurang darahkah???

nasib baik saya orang yang selamba, meminta kerusi en penjual di pasar malam bagi menumpang duduk barang seketika.

  • saya masih mempunyai 2 hari puasa yang perlu d ganti.
  • Setiap pagi, saya agak stress ketika sessi mengejutkan anak teruna saya dari tidur.
  • Saya masih dan sedang fikirkan teknik untuk memaksa rela anak saya tidur awal dan bangun awal
  • Hari ni saya merasakan diri saya amat hodoh sekali, dek kerana tudung yang saya pakai terasa amat buruk di muka ku.........ooh menciknya
  • sekejap lagi saya bakal ke Batu 3 mengambil tape, kerana cmny saya amat kedekut, jadinya kami adalah antara despatch bergaji tinggi.
  • itu saya fakta yang saya ingat untuk masa ini.

    Fakta saya hari ni ; sabtu 30 may
  • hidung saya masih lagi sok sek sok sek, tiada ubat saya ambil memandangkan bb comel masih berada dlm tummy saya
  • saya sedang bekerja di pagi sabtu yang indah ini, yaa company saya adlh cmny yg masih merasakan perlu kami bekerja pada hari sabtu.
  • anakda saya pada hari ini sangat riang gumbira kerana hari ni dia dapat tinggal di rumah ibunya (pengasuh dia sblm ini)
  • en suami saya berada di PD, hu hu ujung minggu pun kerja ke bang.


4. Anda perlu memilih 6 3 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

The Blogger Award Friendship goes to:

  1. Elly - yang tengah sarat preggy, dan sekarang nak termuntah kerana perlu minum air gula (MGTT test kaa nama dia)
  2. Mamadhea - yang baru menyambut ulang tahun perkahwinan yang ke 4. Tahniah babeh
  3. Mimie - yang bakal berpindah ke rumah sendiri. Tahniah dear :-)

3 comments:

cysev3n said...

terima kasih kerna sudi menerima award..hihihi

~Umi.Sufira~ said...

Mimi! Dakukah itu? Kalau yer makasih banyak na...;)

MS said...

CY3.5
ah ah ah kasih d terima setulus hati

Umi Sufira
iya kamu... he he

Powered By Blogger