April 8, 2009

SI berubah wajah opps dah ok looo

ku idak ler rajin sangat mengepost kat SI, tapi kekadang g juga baca , kut -kut ada info menarik copy paste he he

awat hari ni nak buka SI kena log in dulu, lepas tu cam tak boleh tengok semua posting untuk hari ni. hmmm muskil ni

SI berubah wajah ker???



5 comments:

Yan said...

pagi tadi OK lagi.. under maintenance kot..

~ ar.nie ~ said...

haa laa...
pg td ok...
tadi pegi, tetiba kena log in plak.. ingat kot sendiri punyer IE setting probs... :p

Fara said...

dh lama tak mampir ke sana:(

farah225 said...

aku pon dah lama tak menjenguk ke sana.ngeh ngeh ngeh

Mama Adib said...

CY/arnie
he he dah terbiasa g skali SI buat gempak fenin jgk yea keh keh

Fara and Farah225

ku sekarang kerap le jenguk, almaklum nak kena refresh balik ilmu2.