April 1, 2009

Pindah meja

ku lemau , rasa nak pindah meja aku kat depan pintu toilet jer, mudah sikit

idak ler tiap sejam sekali kena menapak ke toilet itu, kurang kurang 20 tapak jugak tu, cemuh mak.

minum air hari ni tak sampai satu tumbler pun lagi, tapi awat kerap sangat nak pee


2 comments:

suhainini said...

hehe...teringat masa i dulu..jenuh kan...

Mama Adib said...

itu ler, dulu tak pernah gini.
kali ini memang jenuh, baru nak masuk 4 bulan ni