Lilypie Kids Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

March 6, 2009

Sebelum Vs Selepas

ku d taq lagi kali ini oleh puan aida. TQ ;-)


Taq ini adalah Sebelum Vs Selepas.

5 perkara tentang sebelum dan selepas .. tak kisah kot sebelum kahwin dan selepas kahwin ke, sebelum ada anak dan atau selepas ada anak ke ..

here we go...................

No1 ~ Sebelum ada anak adib muncul
Aku suka lepak umah member aku kat puchong, lepas tu layan CD korea kadang-
kadang sehari suntuk boleh layan (sampai abih semua episod loor )

Selepas adib muncul
Aku lepak d rumah sahaja, movie?, cerekarama? citer korea?? menatang apa tu
ku dah tak kenal

No2 ~ Sebelum ada anak adib muncul
Aku suka window shopping, cakap je mana kitaorg tak jejaki; dalam satu hari
boleh pergi midvalley, OU, jalan TAR

Selepas adib muncul
Straight to d point, tempat fav sudah berubah ke bahagian bb sahaja baju adib
seluar adib baju adib seluar adib itu jer

No3 ~ Sebelum ada anak adib muncul
Ku suka pakai baju, kasut, beg itu tema baju, memang vogue habis

Selepas adib muncul
Ku hanya ada satu handbag dan satu kasut, lenjan sampai rosak baru tukar.
Buat tukar-tukar handbag harus wajib ada anak barang tetinggal

No4 ~ Sebelum ada anak adib muncul
TV kat rumah aku punya

Selepas adib muncul
tv kat rumah dia yang punya. nasib baik sekarang ada dua. oh lagi sorang nak keluar ni camno?? nak beli lagi satu ko tv

No5 ~ Sebelum ada anak adib muncul kawin
Aku takde saving sangat, ilang mana ntah duit ku

Selepas kawin
mak ada riban2 duit he he berkat rupanya berkahwin. jgn citer kat en hbku yea keh keh

itu laa sajo mak tak mampu nak pikiar

dengan penuh bangga ku passkan ini taq kepada

1. Cik N
2. Mamadhea
3. Cik Yan
4. Zety Zain
5. Miz_eda


TQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ



5 comments:

mamaDhea said...

mama adib,
aku juga sudah di tag dgn tag yg sama oleh inventor tag ini.. hihi.. takpe, mak tak sedia lagi nak buat.. nanti mak buat skali harung laa utk korang ber2.. ;)

MS said...

ooh trima kasih. boleh ajer

miz_eda said...

apa ye 5 perkara sebelum dan selepas? nanti saya pikirkan

tq ;)

cysev3n said...

umang aii.. ni tag pecah kepala ni.. hua hua hua.. mekasey la ingat kat mak nooOOo..

MS said...

mizeda
sila berfikir

CY
dah pecah ke kepala hang keh keh

Powered By Blogger