February 5, 2009

Krup krap krup krap

ku keja makan dan makan hu hu sik baik laaa mengunyah menatang yang adik bradik coco crunch tu jer

tapi ini mulut memang tak mau berhenti dari bekerja, nak jugak krup krap krup krap.Tak krup krap kalu rasa lemah semacam.


Yang bestnya setakat hari ni, pengalaman preggy aku cam preggykan adib dulu, takde muntah2 langsung.Alhamdulillah

2 comments:

Aida said...

lupa lak .. tahniah ye .. doakan lah saya jugak ..

Mama Adib said...

Amin
bukan stakat aida ju doakan dengan kak ida pun kena tempias he he