January 19, 2009

Dry Cracked Heel



updated
ni laa benda alah tu




tumitku ni dah sebulan lebih pecah-pecah
memula muncul mak tak amik pedulik sangat.. bila dah makin banyak baru laa kalut hu hu buruk giler

semalam ku macam dah tak tahan tengok kehodohan tumit kaki ku terus nekad nak mencari sesuatu bagi mengatasi masalah ini.

Tyusa-tyusa ini laa namanya.

mak bagi 5 bintang u all.
teknik guna sangat mudah
1. letak tyusa-tyusa callus kat tumit dalam 5 minit
2. sental dengan footfile

20 min menyental licin berseri keh keh sangat puas hati

awat laa selama ni ku dok percaya kat pakai losyen je.. sebenarnya kita perlu sental dulu buang kerak kerak yang buruk ituh baru laa sapu losyen keh keh

pst : mak bukan model iklan tyusa tyusa yea cuma berkongsi kegembiraan jer

5 comments:

madamoiselleczar said...

ngehehe...hawat mak tak pernah dengaq nama menatang tsyusya2 tuh..betoi ka spelling den ni..ngeee

tunjuk la gambaq...mcm best jek!

yg mak tau...mak pi hantaq kaki kat pedicurist jek tetiap bulan...sental,treatment,buff and paraffin bagai laaaa....yahahaha....haku malas nak buat sendiri nyah...huhuhu

miz_eda said...

heel saya belum nak crack lagi..:P tp tak tahan tang kematu di tapak kaki..

first time dgr ttg produk tyusa2..kat mana boleh dpt? how about the price?

Mama Adib said...

Za / Miz_eda

haku ni idak pernah jejak kaki ke pedicurist laa cik kak ooi

ko ingat ku rajin ke nyah.. dah tahap malu kat diri sendirik baru kalut.

tsusya2 tu ku beli kau jusco au2 depa buat promotion kat situ
reganya 16.90 jer ada 6 pcs. ku baru guna 2 pcs

yang utk sental kaki rega 19.90

keh keh murah gilerkan

mamaDhea said...

mama adib,
upload laa picts err, tyusa2 eh, tue.. tumit haku pon dh start cracked nih weih.. ekeke

Mama Adib said...

Sya

besok laa yea.. nati mak snap dulu gambonya