Lilypie Kids Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

December 17, 2008

PANDANGAN AKU

lain padang lain belalang,


lain orang lain pandangan




cewah aku mulakAn mukadimah dengan pantun 2 kerat


pERiHal ANAk sAkit.. oh keyboard aku ngah sengal ni kejap cap lOck kejap kocik kembali



pandangan mak yang hanya anaK sorang.. mak leBiH sUka elakkan pemberian ubat kepada anak dan mak bukanlaH FANATIK tErhADA pETUA

JIKA mAk RAsa anak mak setakat batuk sikit sikit, deman sikit sikit ada kahak sikit sikit mak biarkan jer...TApi mak AKAn PaNTAU LAA


biar antibodi dalam tubuh dia lawan sendirik. tapi masuk hari kedua or ketiga tengok macam teruk baru laa bawa pi jumpa doktor




SEBAGAI OPTION anak mak batuk or ada kahak mak kurang susu.korang mesti pelik nape kurangkan susu sebabnya anakku minum formula (bUkannyA BAGUS SuSU FOrmuLA tU WEEH MENGIKUT DOKTOR D klInik adiB ItU (my adib iNgat tu kliNiK DIA) Susu formula AkAN MEMBANYAKKAN LAGI KAHAK)


if susu badan harus taKkan KU kuranGkan PEMINUMANNYA




MENJAWAB SOALAN mimilola teh muda aku.. adib ni jenis tak suka minum air masak.. dia jenisNaK susu susu susu.. takpun yakult.. jadinya untuk memaksa dia minum air lain selain susu aku beri laa teh boh GUla sikIt tapi ku campur air byk2..Keh keh

(SetakaT KU BUAt ni daLam laa kurangkan kahak dia)


mACAM dIrI makPuN SAMA setakat demam oR selSema bodoh2 idaknya ku makan ubat.. sesetengah orang panadol jadi kemestian dlm umh tapi bukan mak.

AlhAMDULiLLAh SEtAKAT hAri Ni IdAk Laa mAK kenA penyakit TERuK-teruK.. ikut rekod tahun lepaS tiada, tAHun ni beli mC 2 kAlI sEbAB Masa Tu lUm DI SAHkAN jAwAtaN MAK TAknaK keNA poToNg Gaji (keh keh jAhatnya aku)

No comments:

Powered By Blogger