December 16, 2008

antibodi rendah

semenjak usia berganjak ke angka 30an ku rasa antibodi aku makin rendah..metabolisma pun rendah (hu hu tu yang makan jer terus jadi lemak2)

aku tiap kali balik kg mesti demam / selsema/ batuk or ke3 tiga package hu hu

hingga hari ni tekak aku ni masih lagi ada kahak.. minum air dah bergelen.. selsemanya idak tapi ada kahak kat tekak...kekadang dia ada kekadang takde

nak pi jumpa doctor malas yang amat..aku ni bangsa setakat sakit skit2 memang takdenya jumpa doctor rasa cam tak baloi nak pi menunggu lama2 aci ke gt :-(

4 comments:

mimielola said...

Aci gitu! Aku rasa sakit aku akan bertmbh teruk kalau tunggu lama2 kat klinik.

Sbb tu la aku syg kat klinik blkg umah aku ni ha - tak ramai org. Walaupun hidup segan, mati tak mau, gua sayang sama lu, klinik!

mama adib said...

keh keh sama laa aku kalau kena nunggu lama2 kat klinik sakit skit2 akan menjadi bertambah sakit
boring giler
cmny aku ni kedekut.. kena p klinik panel jer if pegi klinik lain sendirik tanggung..

::Umi Sufira:: said...

Setuju sgtla..saya pon sejak menjak makin meningkat usia nih..makin banyak penyakit singgah..(hinggap?!)..yang tak pernah2 alami pon dah alami...takpelah penyakit itu penghapus dosa..ihik!

mama adib said...

UMI SUfiRa

IYA JGK yea ThiNK POSTIVe sakit pengHapus dosa