December 24, 2008

Jalan Kenanga

semenjak dua menjak ini mak tersangat giler dekat itu jalan kenanga..
jalan kenanga ini sebenarnya tempat jualan bagi pemborong pemborong sahaja...

reganya mak aih murah giler.. tapi nak membelinya bukan sehelai dua.. kurang kurang 6 helai yang sama or satu kodi keh keh

since mak udah membesar maka banyak le baju dan seluar baru perlu d beli.. oh mak sepatutnya kuruskan badan tapi mak macam redha sahaja dan mengambil keputusan untuk membeli baju dan seluar dan skirt baru sahaja

hari tu mak beli skirt A pada harga 17 inggit.. dan bila mak jenjalan d K4 dan saja menanya rupanya depa jual 55 ingit.. waduh waduh itu yang membuat mak lagi laa bersemangat untuk ke jalan kenanga lagi dan lagi dan lagi

seluar kembang itu 8 inggit sahaja..

baju baju 20-35 inggit sahaja..

mak rasa cam nak berniaga lak keh keh

4 comments:

Aida said...

kat tu ?? nanti boleh lah kita pegi jugakkkk kan ... :)

Yan said...

jalan kenanga ni kat mana nyah? ke aku kena bukak GPS? (ni dah lebih la ni.. kekekeke)

mama adib said...

aida
jom jom jom kena ada geng baru leh pakat beli.. hu hu aku ni bukan otak bisness sangat.. tp those nak meniaga memang sesuai g sana

cik yan

ko tau pudu jail... jalan kenanga ni antara pudu jail dan ke arah dewan bahasa itu.. ada lorong kecik belah kiri
ada faham.. mak memang fail bagi direction.. mau g kalu calling aku keh keh

princess anne said...

akak...butiknye name ape?? cam murah jew skirt belas2 ringgit..... :)