Lilypie Kids Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

December 19, 2008

mama dont break d rules

Sejak ada dua tv tv ni aku dahle mampu menonton tv
semalam adib tgk citer kegemaran dia aku lak layan tv tiga (aku takleh taip nomnbor) lappy ini masih sengal
lepas berita majalah tiga tak silap lepas tu citer hantu
mak yang sememangnya tak SUKA (penakut) cepat cepat alih ke stesen lain maka tersangkut ke tv sembilan cerita pencarian wanita melayu

sambil lipat kain ku pun layan tv tetiba
mama dah abih dah handy manny adib tutup tv yea
ooh ok aku pun p padamkan lampu
mama adib nak g toilet
ok jom jom tapi mata aku masih melekat kat tv
eh kenapa tv ni belum di tutup
adib pun tutup tv aku dan terus pi toilet
alang alang dah tengok cerita itu aku tergedik nak tau kesudahan cerita maka ku pun onkan balik tv

then dengar jeritan my adib dari bilik air
mama kan adib dah tutup kenapa buka balik
hu hu aku pun cepat cepat tutup tv

kesimpulan korang kalau dah buat rules jgn memandai nak break d rules aa hu hu hu

No comments:

Powered By Blogger