May 20, 2010

Bendera Jepun Berkibar ;-)

Akhirnya setelah setahun 4 bulan mak pree diapers hari ini bendera jepuns telah berkibar.

My adeeb hafiy...
  • udah tumbuh gigi nan sebatang
  • amat aktif kerja-kerja memanjat
  • sudah tau balancekan diri dan tau duduk sendirik.. sudah tiada kurang aksi kuak lentang di susuli dengan waaaaaaaaa
  • masih minum susu mamanya yang anggun ini tp tetap reject tetxxku di siang hari?? apakah sehingga hari ni mak muskil

gambar anakda beta??? sorry nan adooo

lum datang seru upload gambo sob sob


5 comments:

FAM said...

kira lbh krg 8 bln la ek? awat dia tak nak nenen siang? suka lg botol la tu kut, cpt sket.

Aida said...

tahniah .. dah jimat blanja kat situ .. lama tak jumpa kan .. mesti ju dah kurus .. ahkakkk ni yg bam² mcm tong dah ni .. haishhhh

mamaDhea said...

time hadif dulu, setahun mak free diaper nyah.. hikhik..

Fid said...

dah besar tuhhhh
dah ada ciri ciri 'hafiy' tak lagi>>>hahahhaaa

Mama Adib said...

FAM

ntah muskil akuh,tp ada masa nak jgk dia netek, tp kena pastikan senyap sunyi takde gangguan

dengar suara abg adib dia atau nampak kelibat adib terus dia stop


Aida

alhamdulillah suka sesangat berjaya bf adib sampai hari ni hehe

Sya

lepas pree je terus ko melekat kan kan ;-)

Fid

lum ada ciri-ciri... arap2 jangan la berjangkit jenuh den