March 3, 2010

Latihan Anak Asko





pst : sila abaikan suara sengal d blakang tabir.

4 comments:

Ealyie said...

teleng kepala aku nyah oiiii... len kali kasik adjust hp ko betul2 ek..;p
ahahaha.. aku tak perasan pun bila faris da merayap2 gitu ko tauuu.. ahahaha.. sadis wehh..

Mama Adib said...

tak reti nak ejas la nyah oooi

gigih amik cepat2 sbb nak rekod date dia leh merayap ngan pantas.

actually, dia leh ke depan tu sejak minggu lepas g, tp cam sikit-sikit jer, 2 mac yang pantas n laju.

ngeeh harap2 untuk hafiy ku takkan terlepas rekod milestone dia ;-)

m-i-o said...

nyah! mak nk kongsi info beli-beli ni. ingat tak, dulu mak ada kata homedec exhibition bulan april nanti kan?

semalam mak baca the star, pameran sebenar bernama perfect living (klo tak silap la). buat kat PWTC 01 april- 04 april ni. so tahankan nafsu, dan menabunglah demi event tersebut. kahkahkah!

Mama Adib said...

M.I.O

thanks for sharing maring

mak tahan nafsu laki mak lebih nafsu

ngeeeh pasti ku terjah, nak g meroyan sesama ke ha ha ha