December 8, 2009

Merajuk yang menguntungkan ;-)

Ahad lepas mak berjauh hati dengan en suami.. sebab musabab biarlah rahsia antara kami berdua *wink*


mak nak berkongsi ngan hangpa rajuk n air mata mak berbaloi-baloi ha ha

mak dapat ini




dan ini



I lap u laaa darling muah muah muah

12 comments:

MommyDania said...

hohohoho!! perturunkan petua wehh!! itu flora gucci mmg dlm aim aku tuh..

m-i-o said...

errr...bolehkah kupinjam airmatamu? mana tau, kot2 berhasil. kahkahkah!

lailasani said...

woww.. sungguh berbaloi2...

Sayang.Ibu said...

pergghhhhh berbaloi-baloiiii nyahhhh... errr... mak nak majuk jugak lah macam nihhh (x pasal-pasal)... wakakakakaa

Marisa said...

wah... mmg hebat penangan rajukmu! flora tu bau cam ne ek?

Zety Zin said...

wah ni memang berbaloi-baloi nih. kena merajuk selalu la cenggini. hehe.

Mummy Harith Hannah said...

Tahniah! Hihihihi... ;)

~Umi.Sufira~ said...

Amboi..kalau gitulah pujuknya..aku pon nak merajuk gak ni!!!jeles jeles...:P

KS said...

apa lagik.. merajuk la sokmo kekeke...

flora gucci best!

Mama Adib said...

MommyDamia

wakaka takde petuanya nyah.. tetiba laki aku baik hati

M.I.O
air mata aku memang mahal,laki aku dengar jer mesti cair

Laila

ya berbaloi baloooi

S.Ibu
hang nak majuk majuk bulan 2 nanti,skrg takde untungnya

Marisa
ok laa mak sukak.. pandai jugak lakiku memilih

Zety Zain

oooh merajuk slalu jawabnya takde org nak layan laa kah kah

Mummy Harith n HAnnah
trima kasih, mak guna ke 3 hadiah yg dapat hari ni tau, siap bau kedai lagi........

U.S
aku pun tak sangka dapat triple gift

KS

sokmo gak kena tembak laa aku

farah225 said...

meh,nak pinjam skill merajuk.harap2 boleh dapat gelang mas seketulheheheh

ierdahaszahida said...

cik ju ooi..merajuk la selalu....best tu..dapat hadiah..
so kalau kerap merajuk...sure dapat byk lagi hadiah....