November 18, 2009

Sexual harassment by inconsiderate Neighbor

Pening gamaknya kalau dapat jiran camni





14 comments:

precious innocent said...

biar betik!!! nie jiran u ke?

-mama emma®-

Mummy Harith Hannah said...

Is this your neighbour? *geleng kepala 100x*

Zety Zin said...

ho ho ho
sungguh... erm... speechless..

knv said...

kahkahkahkahkah! pencemaran alam sekitar la ni wehhhh!

yaya said...

dasatnye... kalau yg di sidai tu cantik2 comel yg bleh buat nak tanya "eh u beli katne..' takpe gak... ini stok size XL... giler tak bleh terima...

zailamohamad said...

haahaahaa..katne ni???

Diana Sulaiman said...

aiyoo.. sungguh ku segan menggantung spentot di depan rumah plak tu.. isk..isk...

CT NORAMIZA said...

tu diaaaa size XL tu :) hehehehe

Fara said...

mcm2 color ada...hahahhaha

Fara said...

mcm2 color ada...hahahhaha

miz_eda said...

ini mesti kes terdesak sebab musim hujan..karang kalau jemur belakang rumah lambat kering pulak..heh

Mama Adib said...

Emma

biar betik bukan jiran ku he he

Mummy Harith n Hannah

alhamdulillah bukan idak kalu peeeeeeeeeeeh

Zety
ho ho horror kaan

KNV
memang amat tercemar

Yaya
kalau yg lawa pun ingat-ingat looo main sidai jer kat pagar bersama

Zaila

ntah yang pasti Malaysia, ha ha opis mate yang email kat ku

Diana
tu la pasal

CT Noramiza
:-)

Fara

hang berkenan color apa kah kah kah

MizEda
terdesak pun cover-cover le skit keh keh

Ms Lola said...

aku tergelak. sekali pandang aku ingatkan CD!!!!!

m-i-o said...

kahkahkah!
klo lelaki bujang yg duk kat sebelah umah tu, memang sah kena cilok hantar kat bomoh - ha, naya!