August 29, 2009

Keja *sob sob sob*

Seperti d ketahui mak keja d hari sabtu *sob* *sob* *sob*

My adib pagi ni sajer dah 3 kali telephone

antara perbualan kami
"mama kan adib dah cakap keja one only"
"yea laa mama keja one only, nanti pukul satu mama balik laa"
"tempat keja mama ada clock ker"
"eh mesti laa ada"
"yea ke macam tak ada jer"
"eh ada laa, adib mana pernah datang opis mama",



lepas tu berbunyi lagi handphone aku, kali ni 3G lak
bila dah 3G kitaorg lebih kepada tengok muka jer, ha ha cakapnya tidak



dan berbunyi lagi telephone aku
"hello mama"
"ya sayang"
"adib nak tengok cerita handy manny"
"laa adib tekan laaa six one three"
"hmm tapi nanti abah tak bagi"

ha ha rupanya nak mengadu, abah dia dan conquered Astro dia


2 comments:

yaya said...

adoi comel la cerita hang ni, bleh buat iklan celcom....

Mama Adib said...

Yaya

tak boleh sebab kitaorg pakai Maxiiiiiiiiiiiiiis ha ha