May 25, 2009

Belon

Hari ini amat kencang pusingan dan tendangan dari my lil one.





keh keh dahaga ke sayang, sabar yea... azan maghrib jer, mesti ikan buntal kita berdua.





bonus : gambar khemah terkini @ 5 months

13 comments:

MN said...

alalalalaaaa..chomel jer perut dia :)

Masayu Ahmad said...

rindu pulak nk dapat perut bulat macm itu

mast@work said...

comelnyeee... x sabar la saya.. hehehe

membulat dengan jayanya

mamaDhea said...

amboi.. mmg bulat! ;P

precious innocent said...

alamak.. nie yg buat ttiba nak balik buat anak nie..

kekekekejiiiiiiiiiiii

-mama emma-

MommyDania said...

hehe..ingat ke adib ckp perut mama dia cam belon. jgn marah ahhh!!!

eZa said...

bile tgk prot org mcm teringin nk preggie lg. tp ade prasaan x sanggup at the same time :P

take care baby & mama ;)

Ealyie said...

aku teka gurl!!!
hahaha.. aku mmg out of topic hokehh..;)

Mama Adib said...

Ealyie

wah mak sukak, ko punya dulu ku nak reply. *wink*

MN

itu lum tengok isi kat dlm, mesti lagi comel.

Masayu
rindunye, chaiyok2, awak lum penuhi kuota lagi tu

Mast
comel ke?? hu hu mak yang terseksa fikirkan mampu ke ku kempiskan kembali lelemak nanti

Mamadhea
sangat besar dan bulat ku... anak aku hari2 cakap, "perut mama besar"

MommyDania
uh, hari2 nak letak telinga kat perut aku.

eZa
TQ ;-)

madamoiselleczar said...

hihihi..khemah hang dah 5 bulan ya...khemah mak dah nak approaching 7 bulan..serammmmsss aci? :p

Mama Adib said...

kah kah, apa kata ko pamerkan aku khemah mu ituh... kurang2 mak leh tolong bergelak ketawa tgk khemah mu

mazlyna said...

huyyyoo...seksilah....huhuhu

Mama Adib said...

alamak seksi ke?? mak remove skrg