February 11, 2009

nafsu kurang

ooh untuk pertama kalinya aku makan nasi tak habis.. separuh jer

payau je ku rasa hu hu

mak ni nyah tak pernah makan tak habis.. bagi je laa apa aje memang akan makan dengan penuh selera.

TAPI tadi ku rasa cam tak sedap hu hu
penangan preggy kut..
sik baik member aku tak perasaan kenapa keh keh
sebenarnya tak ramai lagi yang tau ku preggy..

opis mate sorangpun lum tau, belah MIL pun lum tau

he he yang pelik kawan2 maya boleh lak antara yang awal tau ha ha

dasar bloger tegar.

2 comments:

Masayu Ahmad said...

biasalah tu awal-awal.. nanti masa dah berselera semua rasa nak aje merasa.. masa tu dah takleh kawal dah.. asyik cakp baby dalam perut aje nak. bukan ibunya..hehhehe

Mama Adib said...

ha ha betul tu

hari ni pagi2 buta dah lapar