January 12, 2009

Shah Alam

My lovely sis pindah umah lagi .. dulu d mentari court sekarang berpindah ke sek 23 shah alam. Akhirnya berjaya ms sis tinggal d rumah idaman. wah bila laa rumah aku nak siap nie.. mak pun tergedik2 tak sabar nak masuk umh sendirik

Bagi aku rumah ini memang amat sesuai laa untuk mereka sekeluarga (tapi tak sesuai untuk orang yang tak mampu mcm aku keh keh).. .. masa kat mentari dulu kocik bebenar..

perpindahan ini secara automatiknya adiknya ini akan lebih mengenali dan mendalami shah alam berbanding sebelumnya . SHAH ALAM setiap bulan ku akan mengunjungi mu.
Cik N selepas ni bila ko tanya aku kat mana jawapannya Shah Alam bukan lagi sunway

Semalam adalah kunjungan pertama ke rumahnya selepas dia berpindah masuk pada 2nd Jan 09 yang lalu.

My adib macam tau tau jer yang rumah im kali ini semakin jauh

bila kitaorg lintas hormat mentari court my adib terjerit jerit

mama umh im dah lepas laa mama, mama nak pergi mana ni
kita nak pergi rumah im laa, im dah pindah shah alam
shah alam tu kat mana ma
shah alam di selangor rumah kita pula d kuala lumpur
jauhnya mama

keh keh iyo oo je anak aku, macam tau je jarak jauh ke idak

2 comments:

arina said...

bagus la tu. nanti2 singgah rumah aku lak seksyen 7 shah alam hahahahhah!

Mama Adib said...

arina

bereh.. tunggu aku blaja selok belok sham alam dulu keh keh

mak ni lum dapat gambaran penuh lagi shah alam nie