January 29, 2009

Melawat Rabbit

kitaorg segaja bergerak dari kelantan pukul 3.30pg. tujuannya nak singgah ke bukit tinggi @ nak g tengok / bagi makan kat rabbit.

Ingatkan pergi pagi- pagi rabbit tengah lapar, rupanya tak layan sangat makanan yang kami nak bagi.





pukul 12 tengah hari selamat tiba d setapak.. semua orang ambil bantal dan pakat pakat zzz depan tv

3 comments:

Yan said...

kekeke.. aku pun kalau pi Bukit Tinggi, balik2 belek angsa kat colmar tropicale.. tak pun menengok rabbit..

Mama Adib said...

adib ni 1st time g bukit tinggi
seronok betul dia kejar rabbit

tengok kuda sibuk dia kutuk kuda busuk berak tak basuh
tak g pun d colmar hari tu stakat g kat rabbit jer.. he he

Zety Zin said...

seronoknya laa pi bercuti. bila pulak turn mak nih? huhu.

mama adib, sila ke blog saya untuk amik award ye.