Lilypie Kids Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

December 17, 2008

COnGO




g merayap kat blog aida keh keh dia snap gambo kereta kebal.. untuk maklUman hangpa laki aku tengah bertungkus lumus menBAWa KeReta kebal itu dari sungai petani ke Gemas.. SEMalam kena tidur d sungai buluh.. bEnDA aLaH itu asYIK roSaK sahajA






HU HU Berita yang agak sedih bulan 2 nanti dia dan pasukan diA Akan pi congo SelamA 6 BUlAn

MAKIn paRah keyboaD Aku iniH.. kena haNTO kEdai laa Laptop buruk ku inih




4 comments:

Anonymous said...

hah?!! Congo?!

hahaha... siaplah ko berkuntau dgn adib.. jeng jeng jeng ;P

beb, laki hang rejimen ape eh? saje nk kepochi.. hiks!

Anonymous said...

tu laa cik kak ooi
cik hb aku gumbira je g dia memang mengidam nak p keja oversea
rejimen??? Boleh aku kena sms dulu tanya laki aku rejimen apa keh keh
sembilan belas RAMD Mekanis

Anonymous said...

owh.. ramd ek.. laki aku rsd..

Anonymous said...

sya
RAMD ka RSK kaa ku tak tau apakah makna d sebaliknya
mak memang tak tau dan laki mak memang tak suka mengexplain keh keh

Powered By Blogger