March 14, 2011

Akhirnya ku temui pantai.............................


As Salam dek non

rindu bangat kat u all di bumi maya ini.

Lama tul rasanya aii melautkan diri dari muka bumi ini...

wallaaa weei rindu yang ampun tapi bak kata pepatah bersakit-sakit dulu bersenang-senang kemudian ku terpaksa mengilangkan diri buat seketika......

sungguh bz nak M semenjak ku mulakan kerja sendiri aka agent (agent???? lari............)

dalam kebzan sempat jugak ku singgah ke umah korang2... tanpe meninggalkan jejak.. rindu seeeh...

apa update terkini aii

  1. Adib?? udah bersekolah.... yada yada Pra -Sek oledi... pagi2 aii menjadi tarzan mengejutkan anakda.dan semenjak dua menjak ni alhamdulillah dah makin mudah dia bangun pagi
  2. Nurkasih ku?? masih ingat tak korang... udah selamat kembali ke indon... cuma mampu bertahan kasih selama setahun dengan kami.
  3. Hafiy... anak teruna terchinta gue ini sangat bijak, aktif dan bistari... air jamxxx adalah air fovrote dia tul bermain berkecah-kecahan huhuhu
  4. Aiii.. maintain deknon... masih macam dulu.. paling suka jupe adik-adik bila ku cakap umur semua pakat kata "yea ke kitaorg ingatkan umur 27-28 jer ...wallaa kembang semangkuk deknon

Akhir kata majulah sukan untuk negara....

Kalau tidak tahu, bertanyalah.
Kalau tiada mahu, lalailah.

Jika ada mampu, bersegeralah.
Saat mampu tiada, usahakanlah.

Hati itu sinarnya Iman.
Akal pula 'rajin' meneman.

Biar apa sang berpangkat menilai.
Ilmu, dan Iman sentiasa berangkai.
Buahnya Amal itulah yang dicanai.

diceduk disini


Pst ; aii dah ada bb ada angin giler mau ku ikut jejak langkah cikgu intan payung kita berblog by bb aci?? ;-)

2 comments:

madamoiselleczar said...

Huargh! Mula2 baca td ingatkan hang maksudkan "bb" tu baby buleh? Nasib baik aku tak komen cakap tahniah on ur newborn baby :p
Tapi tetap la tahniah sbb "bb" tu adalah blackberry :)
Ngeeeee...
Memalam buta ni mmg la haku sengal sket :p

Mama Adib said...

haha takpe kt sama-sama sengal, aku baru mengodek dan berjaya buat posting via bb

alahai beb terguling-guling ku baca sgala story mory kat blog kooo kah kah kah