April 26, 2010

Selamat Sudah

Alhamdulillah, kami dah selamat berpindah ke rumah sendirik pada jumaat lepas 23 April 2010


apapun suasana rumah masih bak tongkang pecah ;-)

apa yang penting pelan pelan kayuh loooo



pst : Jemput mai umah 2nd may nanti ada kenduri kesyukuran skit.

sesiapa nak datang email me yaaa annajuhana at gmail.com




5 comments:

Fara said...

tahniah...tumpang gumbira. dpt tgkrmh baru dlm blog pn jadilah...hihihi. nnt upload gambar ye ;)

Mama Adib said...

nak tengok umh baru haha payoh skit tue.. malas looo nak upload

m-i-o said...

auwwww. bestnya! siap ada kenduri lagi :P

mak tetiba gedik nak datang. tapi org nk datang rumah mak, mak suruh datang time raya. kahkahkah!

bersedialah kamu utk pening mengemas wahai MA. kahkahkah! ehhh. tapi NUR kan ada :P

mak ni ha, dah 2 bulan pindah, tp ada satu bilik yg penuh dengan kotak. tak kuasa mak nak pening. konon nk beransur2 kemas. haihhh. nan ado!

Mama Adib said...

MIO

sama laa kita.. ko aku baru 2-3 hari pindah.. lagi berlambak lum buka itu kotak2


tp since MIL FIL aku nak mai ku pun buat loo cepat2 doa selamat

amik berkat looo

jemput2 mai umh aku.. hall umh aku kosong sekosongnya sila jangan buka pintu bilik kah kah

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

salam kenal
gambar mana ada anak mama adib? if nak yg original sy leh bagi..bak email..:-)