Lilypie Kids Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

January 16, 2010

Lucky Draw by CY4.0 : Kurus Cara Sihat (16/1 - 24/1)

Mengikut kata tuan empuya blog caranya cam gini

Tak payah create slogan. Tak payah perah otak nak buat karangan. Tak payah jadi follower berbagai. Korang cuma perlu

  1. buat entry bertajuk "Lucky Draw by CY4.0 : Kurus Cara Sihat (16/1 - 24/1)"

  2. C&P ayat di bawah

    "Dengan ini, saya/I/aku (potong mana yg tak berkenan) nak join Lucky Draw by CY4.0 : Kurus Cara Sihat yang CY4.0 buat kat blog dia.

    Tak payah create slogan. Tak payah perah otak nak buat karangan. Tak payah jadi follower pun.

    Simple & easy mcm alif ba ta kaedahnya.."


    dalam entry tu BESERTA bahagian "more about this lucky draw".

  3. Kalau nak tambah perisa, saya takde halangan :D tapi ianya tidak akan mempengaruhi keputusan akhir.. mungkin, ya, mungkin ada sedikit bonus untuk menghargai tambahan content yang anda berikan.

  4. Komen kat dalam posting ni beserta link entry dari blog anda untuk mengesahkan penyertaan anda.

makanya saya dengan penuh bersemangat waja ingin menyertainya


harap2 arrisa akan pilih mak sebagai pemenangnya... ;-)




"Dengan ini, saya nak join Lucky Draw by CY4.0 : Kurus Cara Sihat yang CY4.0 buat kat blog CY4

Tak payah create slogan. Tak payah perah otak nak buat karangan. Tak payah jadi follower pun.

Simple & easy mcm alif ba ta kaedahnya.."


More about this lucky draw:

  • Lucky draw ini bermula dari 16/01/2010 sampai 12 midnite 24/01/2010.


  • Terbuka kpd blogger yg beralamat di Malaysia sahaja

  • Pemenang akan ditentukan oleh random.org. Kalau rajin, mungkin anak2 teruna CY.4 akan buat cabutan.

  • Pastikan sebarang link yang terkandung dalam kandungan entry adalah betul.

  • First 3 lucky bloggers akan dapat 2 keping Detox Slimming Patch manakala 4 org lagi akan dapat 1 keping Detox Slimming Patch.

  • Keputusan adalah muktamad kaedahnya.





3 comments:

QaSeH KiTa said...

nak join.. salam perkenalan..
ni link saya:

http://qasehhanizd.blogspot.com/2010/01/lucky-draw-by-cy40-kurus-cara-sihat-161.html

cysev3n said...

nyah.. thanks sbb join lucky draw mak :D

MS said...

Qaseh Kita

bukan saya yg anjur tau tp CY4 awak kena link kat sana tau he he

CY4.0

trima kasih je ker.. *wink* *wink*

Powered By Blogger