November 16, 2009

i'm back

Yaa saya sudah kembali, kembali bekerja :-)

Sungguh setelah 2 bulan 5 hari bercuti, mak rasa macam tak tau camne nak mulakan kerja.

Yaa sesungguhnya belum cukup bersedia lagi nak ke opis, rumah masih lintang pukang,baju-baju belum berkemas sepenuhnya.

Semalam ku cuba buka baju2 yang ku simpan ketat-ketat dalam baggage ,baju zaman badan bersize s...........kah kah kah sungguh aku perasan dan tak sedar diri...ingatkan muat

last2 simpan balik baju2 tu.. ahak mak masih berisi dek non,masih banyak lelemak d badan...

ujung minggu ni nak kena shoping baju baru uwaaaaaaaaaaaaa diet diet

chop nak diet pe benda sangat,sian lak kat hafiy natikan tak cukup zat lak anakda ku hehe

pelan-pelan kayuh la kan.. he he turun 5kg dari berat skrg pun dah ok buat masa sekarang.

apa ku merepek ntah........ ini entry panas-panas ni, sungguh tak tau nak mulakan kerja camne pagi ni......jadinya amik mood layan blog dulu boleh?????????

oooh sebenarnya nak habaq mak tertinggal kunci opis.Dosh.. sik baik laaa dok kat cubicle jer.. cuma drawer n kabinet loor tak leh buka..jadi takleh mulakan kerja sebab segala document n file kat dalam tu. Alasan.

Lunch hour sat lagi balik umah amik kunci. :-)




9 comments:

mast@work said...

welkam back mamaadib!

KV said...

selamat kembali bekerja!

Fara said...

selamat bekerja...tp musykil la kak. baby hafiy br 1bulan, akak dh start keje?

suhainini said...

selamat bekerja..

MN said...

tak yah diet beb. bfeed je..konfirm! :)

MommyDania said...

welcome back! eh..apsal lps besalin bila masuk keje msti lupa bwk kunci opis? hehehehe

miz_eda said...

welcome back..kejap je dah 2 bulan eh? but how come Hafiy baru 1 bulan 1 minggu?

Mama Adib said...

mizeda

ku keja pada hari ke 43 sob sob sob

chilun @ cik pau @ bibimie said...

huikkss... kenapa cuti 43 hari jerk? tak dapat 60 hari? ker sebab dah amik cuti awal aritu ek? huhuhu... aku pun naik kije 16hb. bila nak gath lepas bersalin nih? wekekek..