Lilypie Kids Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

January 28, 2009

Hatiku berbunga

My last period on 22nd Dec 08.





Last weekend 24 jan 09 aku dah mula mengira calender, mengira hari hari terakhir aku period. Rasanya bulan ni period aku lari banyak. Biasanya dalam 28-32 hari aku mesti period.


Bulan ni dah masuk 34 hari..





hari ini dah 28 Jan maknanya dah hari ke 38 dan sebenarnya sejak semalam lagi B aku mula rasa menegang dan sakit sakit,kesakitan ini terasa sampai ke belakang bahu aku seolah seoah seluruh urat-urat timbul dan menegang.. adakah ini tanda adib akan menjadi abang long *wink*





hari ni ku akan g farmasi dan esok pagi aku boleh la test he he





seandainya aku preggy semoga my lil one akan sihat,pintar dan cergas sepertimana abgnya adib



pst ; tak berani nak publish keh keh

No comments:

Powered By Blogger